Perkhidmatan pelanggan yang berkualiti

By: MARTIN, William BMaterial type: TextTextSeries: Pengurusan 50 MinitJohor Bahru Penerbitan Pelangi Sdn. Bhd. 1994Description: 119p. il. 25smISBN: 9835003920DDC classification: M 658.562 MAR
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Book Book Perpustakaan Awam Negeri Perlis
Pinjaman Dewasa
M - Pinjaman Bahasa Melayu M 658.562 MAR (Browse shelf(Opens below)) Available 000008846
Book Book Perpustakaan Awam Negeri Perlis
Pinjaman Dewasa
M - Pinjaman Bahasa Melayu M 658.562 MAR (Browse shelf(Opens below)) Available 000091209
Book Book Perpustakaan Cawangan Simpang Empat
Pinjaman Dewasa
M - Pinjaman Bahasa Melayu M 658.562 MAR (Browse shelf(Opens below)) Available 000091897
Book Book Perpustakaan Pekan Arau
Pinjaman Dewasa
M - Pinjaman Bahasa Melayu M 658.562 MAR (Browse shelf(Opens below)) Available 000091987
Total holds: 0
Browsing Perpustakaan Awam Negeri Perlis shelves, Shelving location: Pinjaman Dewasa, Collection: M - Pinjaman Bahasa Melayu Close shelf browser (Hides shelf browser)
M 658.562 KAT Tujuh alat untuk kawalan kualiti M 658.562 KEA Prestasi cemerlang M 658.562 KUA KUALITI sepintas lalu:Quality at a glance M 658.562 MAR Perkhidmatan pelanggan yang berkualiti M 658.562 MAR Perkhidmatan pelanggan yang berkualiti M 658.562 OAK Pengurusan kualiti menyeluruh M 658.562 OAK Pengurusan kualiti menyeluruh

There are no comments on this title.

to post a comment.